021-88231136

اخبار

لاغری با کویتیشن ، لاغری با آر اف ، لاغری با دستگاه وکیوم

 
نمایش در هر صفحه
8 11 02
جدیدترین دستگاه لاغری سال 2024

استفاده از دستگاه لاغری روشی غیر تهاجمی برای حذف چربیهای مقاوم است. این مقاله انواع دستگاه لاغری سال 2024 که بیش از سایرین مورد توجه بوده‌اند را معرفی می‌نماید.

15 7 00
بهترین دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو و سلولیت پا

سه دستگاه کویتیشن، آراف و ال پی جی از رایج ترین دستگاه های مورد استفاده شده برای لاغری موضعی می باشد. در میان این سه دستگاه بهترین دستگاه لاغری موضعی برای سلولیت پا استفاده همزمان از دستگاه ال پی جی و کویتیشن می باشد. برای شکمهای افتاده و کسانی با زایمان پوستشان افتاده و چروک شده استفاده همزمان از آراف و ال پی جی مفید است. البته متخصص تغذیه با مشاهده موضع مورد نظر و نوع چربی بهتر می تواند به شما برای استفاده از نوع دستگاه لاغری مناسب کمک کند.

21 6 99
لاغری موضعی با روش هایفولیپولیز

هایفولیپولیز یکی از روشهای لاغری موضعی غیر تهاجمی است که از امواج فراصوت به این منظور استفاده می کند. نکته مثبت این روش این است که کاملا انتخابی عمل کرده و تنها سلولهای چربی زیر پوستی را هدف قرار می دهد. درحالیکه بافتهای اطراف مانند اپیدرم، رگهای خونی و اعصاب را تخریب نمی کند. هایفولیپولیز به خوبی برای بدن قابل تحمل بوده و امن است. در این مقاله بیشتر با این روش آشنا می شویم.

11 4 99
لاغری موضعی با ال پی جی LPG

خوشبختانه امروزه انواع روشهای لاغری موضعی وجود دارد که هر یک به نوبه خود در این زمینه موثر هستند. در حال حاضر روش LPG یک روش غیر تهاجمی و یکی از پرکاربردترین روشهای لاغری موضعی و درمان سلولیت است. مکانیسم اثر این دستگاه به این شکل است که تحریک مکانیکی دستگاه بر روی پوست سیگنالهایی را ایجاد می کند که وارد سلولهای زیر پوست شده و پاسخهای فیزیولوژیک مختلفی ایجاد می کند.

10 3 99
لاغری موضعی با ایکس بادی

اساس کار ایکس بادی برای لاغری موضعی تحریک الکتریکی عضلات (Electric muscle simulation-EMS) است. در تکنیک EMS یک منبع دیگر غیر از مغز عضلات را به صورت الکتریکی تحریک می کند. در این شرایط عضلات واکنش نشان داده و منقبض می شوند. این روش برای لاغری موضعی بدن کاربرد دارد و علاوه بر بی خطر بودن اثرات مفیدی در این زمینه خواهد داشت.

15 2 99
لاغری موضعی با لیزر کم توان

یکی از روشهای لاغری موضعی استفاده از لیزر کم توان است. این لیزرها از آن جهت که بر روی پوست حرارتی ایجاد نمی¬کنند به لیزرهای سرد یا نرم نیز معروف هستند. در این روش بر روی پوست صفحات مستطیل شکلی قرار داده می¬شود. سپس با استفاده از دستگاه لیزر انرژی الکتروشیمیایی به شکل فوتونهایی (در محدوده 540 تا 830 نانومتر) به زیر پوست در عمق حدود 5/0 سانتیمتر تابش می¬شود.

26 1 99
لاغری موضعی با شاک ویو

متاسفانه بخشی از چربیهای انباشته شده در بدن نسبت به رژیم غذایی و ورزش مقاوم می¬شوند. در این زمینه استفاده از روشهای لاغری موضعی مانند شاک ویو تراپی می تواند سودمند باشد. در این روش از امواج فراصوت برای از بین بردن سلولهای چربی متراکم در بخشهایی مانند شکم، بازو، ران و باسن استفاده می¬شود.

8 11 98
بهترین روش لاغری موضعی با دکتر تغذیه

روش های لاغری موضعی که توسط دکتر تغذیه توصیه می شود، شامل هایفوتراپی، کرایولیپولیز، RF، کویتیشن و مزوتراپی هستند که هر کدام به تناسب شرایط بیمار می تواند موثر یا مضر باشند. در بعضی از آن ها از امواج فراصوت و ایجاد حرارت اما در برخی دیگر از ایجاد سرما یا تزریق محلول استفاده می شود. متخصص تغذیه معمولا به عنوان بهترین روش از ترکیب کویتیشن،RF و وکیوم استفاده می شود تا اثر بخشی افزایش یابد.

20 5 98
لاغری موضعی با روش مزوتراپی

این روزها لاغری موضعی با روش مزوتراپی در کنار روشهای دیگری مثل استفاده از دستگاه های کویتیشن، آراف، کرایولیپولیز، آر اف وکیوم و ... انجام می گیرد. در این مقاله، متخصص تغذیه توضیحات لازم را در مورد نحوه استفاده، عوارض احتمالی و میزان اثرگذاری این روش می دهد.

16 5 98
لاغری موضعی با روش کرایولیپولیز توسط متخصص تغذیه

این روزها از کرایولیپولیز برای لاغری موضعی نواحی مختلف مثل شکم، پهلو، ران، بازو و... زیرنطر متخصص تغذیه استفاده می شود. در این روش برای از بین بردن سلولهای چربی از دمای انجماد استفاده می کنند. توضیحات کامل را در مقاله مطالعه کنید.

18 4 98
لاغری موضعی با کویتیشن

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن یکی از روشهای موثر برالی کاهش سایز در ناحیه ای از بدن مثل شکم، پهلو یا ران می باشد. به خصوص افرادی که سلولیت دارند و با رژیم غذایی و ورزش نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند استفاده از این دستگاه غیرتهاجمی می تواند به آنها کمک کند. در این مقاله نکات کلی در مورد استفاده از این دستگاه توسط متخصص تغذیه شرح داده می شود.

28 5 97
باید ها و نباید ها در رابطه با استفاده از دستگاه Vacuum

با کشیده شدن بافت داخل حفره رولروکیوم و استفاده از یک روش پالسی شما به بدن بیمار کمک می کنید تا مایع لنف را برای فیلتر شدن به گره های لنفی نزدیکتر کند و همچنین با حرکت رولر بر روی بافت ,باعث عمل ماساژ اضافه و کوچک تر شدن سایز سلول های چربی شده و درنهایت باعث بهبود وضعیت بدن و تناسب اندام می شود.