021-88231136

باید ها و نباید ها در رابطه با استفاده از دستگاه Vacuum

خلاصه

با کشیده شدن بافت داخل حفره رولروکیوم و استفاده از یک روش پالسی شما به بدن بیمار کمک می کنید تا مایع لنف را برای فیلتر شدن به گره های لنفی نزدیکتر کند و همچنین با حرکت رولر بر روی بافت ,باعث عمل ماساژ اضافه و کوچک تر شدن سایز سلول های چربی شده و درنهایت باعث بهبود وضعیت بدن و تناسب اندام می شود.

28 5 97

لاغری موضعی با وکیوم


در صورت استفاده درست, وکیوم ساکشن درمانی ملایم و موثر و بسیار آرام بخش است به طوری که بیمار در هنگام انجام این درمان احساس خواب آلودگی میکند.تنها قانون استفاده از وکیوم این است که باید روی غدد لنفاوی کار کنید تا توانایی تخلیه طبیعی سیستم لنفاوی را تقویت کنید.وکیوم ساکشن در صورت ترکیب با روش های درمانی دیگر مثل کویتیشن ، آراف ، کرایولیپولیز ، مزوتراپی و ... نیز موثر است یا به تنهایی می تواند استفاده شود و در ظاهرپوست پس از یک دوره درمان نتایج خوبی دیده میشود.این روش بر روی قسمت های دیگر بدن نیز موثر است یا به تنهایی می تواند استفاده شود و در ظاهر پوست پس از یک دوره درمان نتایج خوبی دیده میشود.این روش بر روی قسمت های دیگر بدن نیز موثر است که اصول آن یکسان بوده ولی کاپها بزرگتر می باشند.
جریان وکیوم ساکشن

وکیوم تراپی روی صورت بدن یا بدن به عنوان یک نوع درمان مکانیکی طبقه بندی می شود که با یک میکروکنترلر فرکانس,زمان و شدت پالسهای آن تنظیم می شود و هیچ جریان الکتریکی از بدن عبور نمی کند.

درمان سلولیت با وکیوم
 

مکانیسم عملVacuum(اندرمولوژی):

با کشیده شدن بافت داخل حفره رولروکیوم و استفاده از یک روش پالسی شما به بدن بیمار کمک می کنید تا مایع لنف را برای فیلتر شدن به گره های لنفی  نزدیکتر کند و همچنین با حرکت رولر بر روی بافت ,باعث عمل ماساژ اضافه و کوچک تر شدن سایز سلول های چربی شده و درنهایت باعث بهبود وضعیت بدن و تناسب اندام می شود.
باید مراقب باشید که شدت وکیوم در رولر خیلی زیاد نباشد زیرا این عمل بافت را فشرده کرده و ممکن است مویرگ ها را پاره کند که باعث کبودی میشود.
 

موارد منع استفاده ازVacuum:

پوست شل و سالخورده با بافت زیرین کوچک
مکانهایی از پوست که عفونی شده اند
بریدگی ها,کبودی هاو خراشها
هرتورم غدد لنفاوی
 

اثرات Vacuum:

تقویت جریان لنفاوی
کمک به حذف انسداد پوست
تحریک فعالیت غدد در یک پوست خشک
کمک به رفع سموم و مواد زائد
افزایش فعالیت سلولی
کوچک شدن سایز سلول های چربی و تناسب اندام
کمک به درمان سلولیت
 

درمان سلولیت به وسیله رولر وکیوم:

درحیطه پوست سلولیت بی نظمی غیر التهابی زیر جلدی است که منجر به نواحی دردآور, سفت و متورم می گردد. تعداد زیادی از خانم ها دچار سلولیت به خصوص در ناحیه پا می باشند. این عارضه درابتدا محدود و بی خطر است ولی در مراحل پیشرفته تر این بیماری رنج آور بوده و ضمن تاثیر در شکل فیزیکی اندام با اختلال گردش خون همراه است.
 

شکل گیری سلولیت بر اثر عوامل زیر می باشد:

1-تجمع چربی در سلول های چربی
2-کاهش و توقف تخلیه لنفی و جریان مویرگی
3-افزایش مواد زاید و سمی حاصل از متابولیسم
4-کاهش متابولیسم و تبادلات حیاتی
5-افزایش ادم بافتی و فیبروژه شدن بافت هم بند

بنابراین سلولیت به تنهایی با رژیم درمانی برطرف نمی شود.


برای درمان سلولیت حداقل باید :

1-جریان خون مویرگی در موضع افزایش داده شود.
2-آب و مواد سمی زائد را به وسیله درناژ لنفی از موضع خارج کرد.
3-متابولیسم از طریق اکسیژن رسانی افزایش یابد.
4-سایز سلول های چربی کوچک شود.
5-با تحریک فیبرها, خاصیت الاستیسیته بافت هم بند باز گردانده شود.

بنابراین به این نتیجه می رسیم یکی از مراحل درمان سلولیت به وسیله رولر وکیوم می باشد. علاوه بر آن، از ماساژ سیستم رولر وکیوم در نقاط طب سوزنی می توان برای ایجاد Relaxation و تسکین بسیاری از دردها استفاده نمود و یا از اثرافزایش جریان خون مویرگی آن ها می توان برای درمان بسیاری از مشکلات مانند درمان اسیب های ورزشی ,کمک به جذب مواد از طریق پوست و.. بهره جست.
 

مطالبی که مطالعه آنها توصیه می شود:

آشنایی با 9 روش لاغری موضعی با دستگاه
10 رژیم لاغری محبوب در دنیا
رژیم لاغری به روش دکتر مرادی

 

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)