021-88231136

دستگاه وکیوم لاغری

دکتر معصومه مرادی-دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی

دستگاه Vacuum لاغری


دستگاه وکیوم
در صورت استفاده ی درست از وکیوم ساکشن, توسط دکتر تغذیه درمانی ملایم، موثر و بسیار آرامبخش را تجربه خواهید کرد, بطوری که بیمار در هنگام انجام این درمان احساس خواب آلودگی می کند.
قانون طلایی استفاده از وکیوم این است که باید روی غدد لنفاوی کار شود تا توانایی تخلیه ی طبیعی سیستم لنفاوی را تقویت کند.

وکیوم در صورت ترکیب با روش های درمانی دیگر نیز موثر است یا به تنهایی می تواند استفاده شود و در ظاهر پوست پس از یک دوره درمان نتایج خوبی دیده می شود. این روش بر روی قسمت های دیگر بدن نیز موثر است که اصول آن یکسان بوده ولی کاپ ها بزرگتر می باشد.

 

لاغری موضعی با وکیوم


وکیوم تراپی روی صورت یا بدن به عنوان یک نوع درمان مکانیکی طبقه بندی می شود که با یک یکروکنترلرفرکانس, زمان و شدت پالس های وکیوم آن تنظیم می شود و هیچ جریان الکتریکی از بدن عبور نمی کند.
 

 عملکرد وکیوم لاغری


با کشیده شدن بافت داخل حفره ی رولر وکیوم و استفاده از یک روش پالسی , شما به بدن بیمار کمک می کنید تا مایع لنف را برای فیلتر شدن به گره های لنفی نزدیک تر کنید. هم چنین با حرکت رولر بر روی بافت باعث اعمال ماساژ اضافی و کوچک شدن سایز سلول های چربی, شده و در نهایت باعث بهبود وضعیت بدن و تناسب اندام می شود.

vacuum machine
 اثرات دستگاه وکیوم


1.تقویت جریان لنفاوی
2.کمک به حذف انسداد پوست
3.تحریک فعالیت غدد در یک پوست خشک
4.کمک به رفع سموم و مواد زائد
ا5.فزایش فعالیت سلولی
6.کوچک شدن سایز سلول های چربی و تناسب اندام
7.کمک به درمان سلولیت


اثرات وکیوم تاریخچه ای دارد که موجب گسترش کاربرد آنها در اندیکاسیون های گوناگونی غیر از سلولیت گردیده است. بطور مثال از اعمال ماساژ بوسیله سیستم وکیوم در نقاط طب سوزنی میتوان برای ایجاد Relaxation وتسکین بسیاری از درد ها استفاده نمود و یا از اثر افزایش جریان خون مویرگی آنها میتوان برای درمان بسیاری از مشکلات مانند درمان آسیب های ورزشی, کمک به جذب مواد از طریق پوست و … بهره جست.

در درمانگاه کیمیاگر این روش درمانی همراه با دستگاه کویتیشن و دستگاه آر اف جهت رفع سلولیت و رفع چاقی های موضعی به خصوص در ناحیه ران استفاده می شود.
با ما در تماس باشد تا با آنالیز بدنتان مناسب ترین روش لاغری و تناسب اندام مختص به خود را پیدا کنید.

 44172220
-44170780
09194820425