021-88231136

رژیم آنلاین دکتر مرادی

دکتر معصومه مرادی-دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی

رژیم آنلاین

چرا رژیم آنلاین و غیرحضوری داشته باشیم:

وجود مشغله های زندگی و ترافیک در کلان شهرها و نداشتن وقت کافی و یا عدم امکان مراجعه افراد از شهرستان ها، باعث شد اقدام به راه اندازی ارائه رژیم آنلاین و غیرحضوری کنیم. در این راستا، تیم کلینیک تغذیه و تناسب اندام دکتر مرادی قسمت رژیم اینترنتی و غیرحضوری را برای تسهیل در حال مراجعین محترم فراهم کرده است، تا سبب صرفه جویی در وقت و زمان شما شود.
 دکتر معصومه مرادی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی از دانشگاه تهران از سال 1385 در زمینه مشاوره تغذیه و رژیم درمانی فعالیت داشته اند. شما می توانید نظرات تعدادی از کاربران و افرادی که از ایشان رژیم غذایی غیرحضوری و یا حضوری دریافت کرده اند را در سایتهای نوبت، دکتر ساینا و دکتریاب مشاهده کنید.
 

رژیمهای غذایی که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی از دکتر مرادی دریافت کنید:
  • رژیم غذایی کاهش وزن (آشنایی بیشتر با رژیم لاغری دکتر مرادی)
  • رژیم غذایی افزایش وزن 
  • رژیم غذایی دوران بارداری و دوران شیردهی
  •  رژیم غذایی کودکان و نوجوانان
  • رژیم ورزشی
  •  رژیم غذایی در بیماریهای مختلف مثل دیابت، کبدچرب، بیماریهای کلیوی و ...
 
  رژِم آنلاین

خدماتی که در رژیم آنلاین و غیر حضوری ارائه می شود ؟
1- تنظیم رژیم لاغری با توجه به شرایط شما: در برنامه غذایی که توسط دکتر مرادی متخصص تغذیه و رژیم درمانی شخصا تنظیم می شود شرایط فعلی شما، سلیقه های غذایی، سابقه رژیم های گذشته، سابقه بیماریها و در عین حال اصول تغذیه صحیح در نظر گرفته می شود. این رژیم تنها بر اساس محدودیت کالری نیست و تعادل دریافت گروههای غذایی در نظر گرفته می شود تا فرد در عین حال که کاهش وزن دارد دچار کمبودهای مواد مغذی نشود و کاهش وزنی سالم داشته باشند. در عین حال از مکمل های مناسب استفاده می شود تا جلوی عوارض احتمالی ناشی از کاهش وزن گرفته شود.
2- افرادی که در اثر رژیم های مختلف ( مخصوصا رژیمهای غیر اصولی مثل رژیم کانادایی، رژیم تک خوری، رژیم 7 روزه و ... )دچار استپ وزن شده باشند با توجه به رژیمهایی که توسط ایشان تنظیم می شود می توانند دوباره کاهش وزن داشته باشند و مابقی وزن اضافه خود را اصولی کم کنند.
3- رژیم های غذایی برای چاق شدن در افراد لاغر که شامل تنظیم رژیم غذایی توسط دکتر مرادی و تجویز قرص یا شربت های مجاز و تائید شده برای افزایش اشتها و پودرها و مکمل های مناسب برای افزایش اشتها می باشد که باید از داروخانه تهیه کنید.
4- بیماران مبتلا به دیابت ( نوع 1 و 2)، بیماران قلبی، کسانی که کبدچرب دارند، بیماران کلیوی و کسانی که در شرایط و بیماری های مختلف هستند و نمی توانند حضوری به مطب مراجعه کنند.

 
رژیم آنلاین دکتر مرادی

در صورتی که رژیم کاهش یا افزایش وزن مدنظر شما باشد، رژیم غذایی به صورت هفتگی برای شما تنظیم می شود که باید دو هفته آن را رعایت کنید و بعد از 2 هفته مقدار کاهش یا افزایش وزن خود را از طریق سایت به تیم درمانی دکتر مرادی گزارش می دهید. از آنجایی که بدن انسان بسیار هوشیار است و بعداز 2 هفته متابولیسم بدن تغییر می کند و به اصطلاح بدن به رژیم عادت می کند، رژیم غذایی باید تغییر کند در نتیجه رژیم غذایی جدید توسط دکتر مرادی برای شما تنظیم می شود تا بتوانید کاهش یا افزایش وزن مناسب را در هفته های بعد هم داشته باشید.
 
رژیم آنلاین

ویژگی های متمایز رژیم آنلاين نسبت به رژیم حضوری

 در این بخش، مزایای استفاده از رژیم آنلاين، نسبت به رژیم حضوری را به شما توضیح خواهیم داد. این مزایا عبارتند از؛
 
-  کاهش هزینه
 یکی از نکات برجسته در هنگام استفاده از خدماتِ رژیم آنلاين، کاهش هزینه است. معمولا شما در خانه و بدون نیاز به پرداخت هزینه رفت و آمد، رژیم غذایی خود را دریافت خواهید کرد.
 
- صرفه جویی در زمان
 یکی دیگر از مزایای استفاده رژیم آنلاين، صرفه جویی در زمان است. در هنگام استفاده از این رژیم، شما می توانید تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا موبایل، برنامه غذایی و مشاوره خود را دریافت کرده و در زمان خود صرفه جویی نمایید. در مقابل، برای استفاده از برنامه رژیم غذایی حضوری، شما باید از خانه خود خارج شوید و مدت زمان زیادی را صرف رسیدن به مطب دکتر نمایید.

 
- دسترسی به برنامه های غذایی بسیار متنوع 
 طبع غذایی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. بعضی از افراد، نوع خاصی از غذا ها را دوست ندارند و ترجیح می دهند این غذاها در برنامه رژیمی آنها وجود نداشته باشد. یکی از مزیت های رژیم آنلاين، دسترسی به برنامه های غذایی بسیار متنوع است. بنابراین اگر شما، یک یا چند غذا را در برنامه رژیم آنلاين خود دوست نداشته باشید، پزشکان به راحتی آن غذا را حذف کرده و با مورد مناسب دیگری جایگزین خواهند کرد.
 
- کمک به افراد درونگرا
افراد درونگرا و خجالتی، معمولا تنهایی را به حضور در اجتماع ترجیح می دهند و از خانه خود خارج نمی شوند. در بعضی مواقع، این افراد حتی در شرایط بیماری نیز حاضر نیستند از خانه خود خارج شوند. رژیم غذایی آنلاین برای این دسته از افراد بسیار مناسب است. افراد درونگرا می توانند بدون هیچگونه ملاقات حضوری، برنامه رژیم آنلاین خود را دریافت کرده و به وزن ایده آل خود برسند.


چه مقدار کاهش وزن با رژیمهای اصولی توصیه می شود؟
هنگامی که تصمیم به کاهش وزن می گیرید واقعا از خود بپرسید به دنبال چه هستید؟ به فکر آب کردن چربی های اضافی بدن خود هستید یا فقط به فکر عدد ترازو هستید که عدد پایین تری را نشان دهد؟
در یک رژیم لاغری اصولی که بین 0/5 تا 1 کیلو در هفته وزن کم می شود حدود 85-75% از وزن کاسته شده را چربی و 25-15% آن را توده بدون چربی تشکیل می دهد. ولی وقتی که شدت کاهش وزن بیشتر از 1 کیلو در هفته شود مطمئن باشید درصد آب و عضله ای که از دست می دهید خیلی بیشتر از چربی است. پس فوایدی که قرار است با کاهش وزن به دست بیاورید مسلما به دست نخواهید آورد.
در نتیجه منطقی فکر کنید و فقط به فکر کم کردن ارقام ترازو نباشید، سالم و اصولی وزن کم کنید، حتما در کنار رژیم غذایی اصولی که دریافت می کنید برنامه ورزشی چربی سوز هم قرار دهید تا حداقل کاهش عضله و حداکثر کاهش چربی را داشته باشید .
رژیم اینترنتی دکتر مرادی


نحوه دریافت رژیم آنلاین و غیرحضوری

برای این منظور با کلیک بر روی آیکون زیر به صفحه دریافت رژیم غذایی آنلاین وارد می شوید. پس از انتخاب رژیم مورد نظر ثبت نام کنید. مشخصات کامل، سابقه بیماری و رژیم های قبلی و ترجیح های غذایی خود را با پاسخ به سوالات پرونده برای دکتر مرادی ارسال می کنید و حداکثر تا 48 ساعت کاری، رژیم غذایی توسط دکتر معصومه مرادی با توجه به شرایط شما تنظیم می گردد و به همراه نام مکمل ( در صورت صلاحدید و نیاز) و ویس توضیح رژیم برای شما ارسال می شود که در همان صفحه پروفایل خود می توانید مشاهده کنید.
 
رژیم آنلاین

مطالب مرتبط:
آشنایی با دستگاه های لاغری موضعی
10 رژیم لاغری محبوب در دنیا
روز تقلب در رژیم لاغری
8 عارضه کاهش وزن سریع و غیراصولی
چرا هنگام کاهش وزن دچار استپ وزن می شویم
سلولیت چیست؟ عوامل ایجاد و راه های درمان آن کدامند