021-88231136

لاغری موضعی با کویتیشن

خلاصه

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن یکی از روشهای موثر برالی کاهش سایز در ناحیه ای از بدن مثل شکم، پهلو یا ران می باشد. به خصوص افرادی که سلولیت دارند و با رژیم غذایی و ورزش نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند استفاده از این دستگاه غیرتهاجمی می تواند به آنها کمک کند. در این مقاله نکات کلی در مورد استفاده از این دستگاه توسط متخصص تغذیه شرح داده می شود.

18 4 98

لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن 




کویتیشن اولتراسونیک یا Ultra Cavitation ، یک روش غیر تهاجمی برای حذف چربی و لاغری موضعی در یک ناحیه مشخص می باشد. بر خلاف یک سوزن تیز یا لیپوساکشن سنتی، در کویتیشن اولتراسونیک هیچ چاقویی وجود ندارد، هیچ بیهوشی و جراحی وجود ندارد. این روش  ابتدا در اروپا بسیار محبوب شد و به سرعت در سراسر جهان پخش شد.
این تکنولوژی سلول های چربی را با استفاده از امواج صوتی با فرکانس پایین بدون آسیب رساندن به هر گونه بافت یا اندام دیگر از بین می برد. هنگامی که غشای سلولی چربی (بافت چربی) تخریب می شود، تری گلیسیرید بین سلول ها تخلیه می شود و سپس به اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول تبدیل می شود. اسیدهای چرب آزاد هم از طریق لنف دفع می شوند و هم به کبد منتقل شده و پس از متابولیزه شدن در کبد، از بدن خارج می شوند. 
 
آیا قبل از درمان نیازی به مشاوره با دکتر تغذیه هست؟
 مشاوره با متخصص تغذیه همیشه مورد نیاز است، زیرا این امر فرصتی برای ارزیابی نیازهای شما به ما می دهد و ما را در درک نتایجی که دنبال می کنید کمک می کند تا ما بتوانیم راه حل کامل برای شما پیدا کنیم.

 

مشاهده فیلم لاغری موضعی با دستگاه در کلینیک تناسب اندام دکتر مرادی


ویدئو کویتیشن
 
توصیه های قبل از شروع کار با کویتیشن
در روز درمان شما نباید هیچ الکل، نوشابه های گازدار یا کافئین مصرف کنید.
اجتناب از وعده های سنگین بلافاصله قبل و بعد از درمان
ما توصیه می کنیم 6-8 لیوان آب در روز در طول دوره درمان کویتیشن مصرف کنید.
 
مدت زمان کار با دستگاه کویتیشن در هر جلسه چقدر است؟
هر جلسه حدود نیم تا یک ساعت است. بین هر جلسه باید حداقل 72 ساعت فاصله باشد ولی ما برای حصول نتایج بهتر هفته ای یک جلسه را توصیه می کنیم تا بدن فرصت داشته باشد تا چربی های شکسته شده را از بدن دفع کند.

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن درد هم دارد؟
اکثر مراجعین ما درمان را بسیار راحت و بدون دردسر تشخیص دادند. بعضی از مراجعین در طول درمان نسبت به حرارت و مقدار کمی ناراحتی نویز( صدای اولتراسوند که در گوش شنیده می شود) حساس بودند، اما هیچ درد وجود ندارد.
 
چند جلسه برای نتیجه مطلوب نیاز است؟
تعداد جلسات بستگی به سن و مقدار چربی مراجعه کننده دارد. در حالی که نتایج فوری را در اولین جلسه خواهید دید، ممکن است لازم باشد بین 10 تا 12 جلسه برای نتایج مطلوب داشته باشید.
 
چه مدت زمانی نتیجه دستگاه کویتیشن مشخص می شود؟
 اصولا از همان جلسه اول کاهش سایز آغاز می شود و در مرکز ما هر 3 جلسه نتیجه کاهش سایز اندازه گیری شده و به شما اعلام می شود. خودتان نیز می توانید با یک متر ساده دور ناحیه مورد نظر را قبل از شروع درمان اندازه بگیرید و بعد از هر جلسه کاهش سایز آن ناحیه را بررسی کنید.
 
چه کسی برای درمان با کویتیشن مناسب است؟
 متاسفانه درمان برای همه مناسب نیست. لطفا بررسی کنید که BMI شما در محدوده قابل درمان قرار می گیرد و نباید بیش از 30 باشد.
همچنین برخی از شرایط پزشکی و داروهای مصرفی بعضی از بیماران (مانند مصرف داروهاي سرکوب کننده ايمني)، شرایط را برای استفاده از این دستگاه نامساعد می کند.



از این دستگاه لاغری موضعی برای چه موضع هایی می توان استفاده کرد؟
 شکم، پهلو، بازوها، ران های داخلی و بیرونی و باسن، خط سوتین
اما نمی تواند برای درمان بافت سینه خانمها یا Gynecomastia استفاده شود.
 
چه افرادی نمیتوانند از دستگاه کویتیشن استفاده کنند؟
افراد مبتلا به سرطان
مشکلات کبدی
مشکلات کلیوی یا پانکراس
بارداری یا بارداری مشکوک
فشارخون شدید، هیپرلیپیدمی، دیابت
کلسترول بالا یا هیپرتری گلیسریدمی
وجود دستگاههای ایمپلنت (به عنوان مثال، ضربان ساز)
بیماری های سیستمیک یا خود ایمنی
افراد مبتلا به فتق
اختلالات پوستی ناشناخته یا آلرژی در منطقه درمان
کسانی که رژیم غذایی سالم ندارند و یا ورزش منظم انجام نمی دهند.
 
توصیه های ضروری برای استفاده از دستگاه لاغری موضعی کویتیشن
برای حفظ نتایج مطلوب، مهم است که رژیم غذایی سالم با کالری مناسب و ورزش منظم داشته باشید. همچنین مهم است که 8 لیوان آب در روز قبل و بعد از درمان بنوشید. از بین بردن چربی با مقدار آب نوشیدنی شما سرعت می یابد، آب جزء کلیدی برای از بین بردن چربی است.

مطالب مفید دیگر در این زمینه را مطالعه کنید
لاغری موضعی با دستگاه آراف (RF)
 


 

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)