021-88231136

بهترین دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو و سلولیت پا

خلاصه

سه دستگاه کویتیشن، آراف و ال پی جی از رایج ترین دستگاه های مورد استفاده شده برای لاغری موضعی می باشد. در میان این سه دستگاه بهترین دستگاه لاغری موضعی برای سلولیت پا استفاده همزمان از دستگاه ال پی جی و کویتیشن می باشد. برای شکمهای افتاده و کسانی با زایمان پوستشان افتاده و چروک شده استفاده همزمان از آراف و ال پی جی مفید است. البته متخصص تغذیه با مشاهده موضع مورد نظر و نوع چربی بهتر می تواند به شما برای استفاده از نوع دستگاه لاغری مناسب کمک کند.

15 7 00

 معرفی سه نوع از بهترین دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو و سلولیت پا






در این مقاله قصد داریم تا معرفی اولیه در مورد بهترین دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو و سلولیت پا داشته باشیم. کاهش و وزن و تناسب اندام اخیرا دارای اهمیت بسیار زیادی به ویژه در میان خانم ها می باشد. واقعیت این است که شما از هر رژیم لاغری هم که استفاده کنید، فرایند چربی سوزی برای شما به صورت کلی و در تمام بافت های بدن صورت گیرد. همه ما بر اساس نوع ژنتیکی که داریم در نواحی خاصی از بدن بافت چربی بیشتری ذخیره داریم. این نقاط معمولا در محل پهلوها و یا شکم  وجود داشته و همین موضوع سبب می شود تا کم کردن بافت های چربی این نواحی به سختی صورت بگیرد. با توجه به موارد گفته شده استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش بافت چربی این نواحی موثر باشد. اما سوالی که خیلی از افراد دارند این است که چطور بهترین دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو و سلولیت پا را انتخاب کنیم. برای این منظور قصد داریم تا در  این مقاله به معرفی این دستگاه ها بپردازیم.

 
دستگاه کویتیشن





یکی از جدیدترین دستگاه های لاغری موضعی می باشد که می توان یک روش کم تهاجم خارج سازی چربی ها می باشد. این دستگاه می تواند جایگزین خوبی برای روش تهاجمی لیپوساکشن باشد. این دستگاه از روش اولتراسونیک استفاده می کند و با استفاده از این روش توده های چربی موجود در بافت چربی را به اسیدهای چرب تبدیل می کند. این موضوع سبب خارج شدن راحت تر اسیدهای چرب از بدن می شود. امواج مورد استفاده در این دستگاه دارای طول موج های کوتاه و پر قدرت هستند و توسط گوش انسان قابل شنیدن نیستند. برخورد این امواج با توده های چربی موجود در بدن ما سبب شکستن بافت چربی و تبدیل آن به اسیدهای چرب سازنده می شود.
مکانیسم اصلی استفاده شده در این دستگاه تبدیل بافت چربی به واحدهایی می باشد که به راحتی از بدن قابلیت دفع شدن داشته باشند. تفاوت اصلی این دستگاه با سایر دستگاه ها در این است که در این دستگاه از امواج اولتراسونیک برای لاغری موضعی و یا فرم دهی بدن استفاده می شود.

 مطالعه بیشتر در مورد مکانیسم و باید و نبایدهای استفاده از کویتیشن
 

 دستگاه آراف





این دستگاه نیز برای کاهش بافت چربی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد، مکانیسم کار این دستگاه برای کاهش توده های چربی در بدن بسیار متفاوت از دستگاه قبل می باشد. در این دستگاه از امواج با طول موج های بلند و کم قدرت تر برای کاهش بافت چربی در بدن استفاده می کنند. این دستگاه با ایجاد گرما در نواحی دارای بافت چربی سبب افزایش جریان خون و حرکت اسیدهای چرب از بافت چربی می شود. یکی از ویژگی های این دستگاه که اخیرا مورد توجه قرار گرفته، توانایی آن در افزایش کلاژن سازی در بافت ها می باشد. همانطور که به آن اشاره شد، امواج موجود در این دستگاه به عمق بافت نفوذ کرده و با ایجاد گرما سبب افزایش خونرسانی در بافت ها می شود. افزایش خونرسانی سبب افزایش اکسیژن رسانی در بافت ها شده که نتیجه آن بهبود نواقص پوستی مثل سلولیت می باشد.

 مطالعه بیشتر در مورد مکانیسم و باید و نبایدهای استفاده از آراف
 

 دستگاه ال پی جی





یکی از بهترین دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو و سلولیت پا، دستگاه ال پی جی می باشد. متد این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر جدید تر بوده و از روش لیپوماساژ برای کاهش توده های چربی در بافت ها استفاده می کند. تکنیک استفاده شده توسط این دستگاه بسیار کم تهاجمی بوده و بنابراین نیازی به بی حسی ندارد. این دستگاه از تکنیک ماساژ مکانیکی استفاده می کند که این ماساژ باعث ایجاد فشار مثبت بر روی بافت رویی و فشار منفی بر روی لایه های چربی زیرین می شود. این اعمال فشار سبب رها شدن اسیدهای چرب از بافت چربی شده که نتیجه آن کاهش توده های چربی می باشد. اعمال فشار مثبت بر روی پوست سبب افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به بافت ها شده که نتیجه آن کاهش  نواقص پوستی مثل سلولیت می باشد. تکنیک ماساژ مکانیکی موجود در این دستگاه شامل دو تکنیک زیر می باشد.
  • تکنیک رول: در این تکنیک از دو غلطک برای برای ایجاد اعمال فشار بر روی پوست استفاده می شود. این تکنیک تاثیر بسیار زیادی بر روی کاهش سلولیت در پاها و سایر نقاط بدن دارد.
  • تکنیک لیفت : در این تکنیک از یک سری از پالس های ضربان دار استفاده می شود. این پالس ها سبب تحریک پوست شده که نتیجه آن ایجاد خونرسانی بیشتر در بافت ها می باشد. وجود این تکنیک در دستگاه ال پی جی سبب شده تا این دستگاه علاوه بر کاهش بافت چربی موجود در پوست، سبب ایجاد کلاژن سازی، ظرافت و زیبایی در پوست هم شود. لیفت کردن پوست و کاهش چین و چروک ها پوستی از مهم ترین مزایای استفاده از این تکنیک می باشد.  
  • مطالعه بیشتر در مورد مکانیسم و باید و نبایدهای استفاده از ال پی جی

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)