021-88231136

رژیم آنلاین دکتر مرادی

خلاصه

تغذیه مناسب بخش مهمی از ایجاد سبک زندگی سالم است. رژیم غذایی شما همراه با فعالیت بدنی می تواند به شما در دستیابی و حفظ وزن مناسب، کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن و سلامت عمومی کمک کند. با دریافت رژیم آنلاین غذایی از دکتر تغذیه می توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و از تجربیات بهترین متخصص تغذیه بهره برده و به هدف خود برسید.

19 9 98

دریافت رژیم آنلاین و غیرحضوری


رژیم آنلاین دکتر مرادی

رژیم غذایی، شامل تمامی مواد غذایی ( انواع مایعات، تنقلات، وعده های روزانه و.... ) می شود که از صبح تا پایان شب مصرف می کنید. حال برخی افراد بنا به دلایل مختلف، از جملع بیماری، عادت های ناسالم غذایی، سبک نادرست زندگی و... دچار چاقی یا لاغری می شوند. این افراد برای رسیدن به اندام ایده آل که یکی از فاکتورهای تضمین سلامت آنها می باشد؛ باید رژیم غذایی خود را تغییر دهند. برای این منظور برخی به صورت حضوری به دکتر تغذیه مراجعه می نمایند و برخی دیگر اقدام به استفاده از رژیم آنلاین می نمایند.

دریافت رژیم آنلاین
 

رژیم غذایی سالم چه ویژگی هایی دارد ؟

رژیم غذایی سالم (رژیم حضوری یا رژیم غیرحضوری) زیر نظر متخصص تغذیه در حالی که با هدف مصرف بهینه ی کالری برای بدن شما تنظیم شده است؛ باید تمامی مواد مغذی و مورد نیاز بدن را در خود بگنجاند تا در طول این دوره، سیستم ایمنی و سلامت بدن در معرض خطر قرار نگیرد. برنامه ی غذایی سالم، بر مصرف میوه ها، سبزیجات، غلات سبوس دار، لبنیات کم چرب، پروتئینِ کافی و آجیل تاکید می کند.

استفاده از رژیم غذایی آنلاین چه مزیت هایی دارد ؟

شما برای شروع یک سبک زندگی سالم و متفاوت، نیازمند دانش تغذیه و راهکار های مرتبط در این زمینه هستید.
متخصصانی که سالها در این حوزه تحصیل کرده و تجربه کسب نموده اند، بهترین و مناسب ترین افرادی هستند که می توانند شما را در مسیر یک زندگی سالم و ایده آل هدایت نمایند.
استفاده از رژیم های غذاییِ متعدد که پایه و اساس علمی و اصولی نداشته و این روزها در شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی باب شده است و همچنین تجارب شخصی افرادِ مختلف؛ نه تنها مفید نیست، بلکه ممکن است به بدن و سلامت شما آسیب های جدی وارد نماید.
 

حتما مطالعه کنید: رژیم لاغری دکتر مرادی 




استفاده از برنامه ی غذایی امروزه به دو شکل انجام می شود:
1- رژیم غذایی حضوری
2- رژیم آنلاین و غیر حضوری
در سیستم حضوری، با دریافت نوبت از متخصص مورد نظر و با مراجعه به مطب ایشان می توانید طی بازه ی زمانی مشخص از برنامه ی غذایی ارائه شده استفاده نمایید.
در سیستم رژیم آنلاین، شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و از طریق راه های ارتباطی مختلف، با بهترین کارشناسان و متخصصان تغذیه صحبت کرده و بدون مراجعه به مطب، داخل منزل یا محل کار خود، رژیم غذایی شخصی خودتان را دریافت نمایید.
دریافت برنامه ی غذایی رژیم غیر حضوری، به شما کمک می کند تا در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نموده و در اولین فرصت سبک زندگی و تغذیه ی خود را متحول کنید.
 
رژیم غیرحضوری

رژیم آنلاین مناسب چه ویژگی هایی دارد ؟

یک رژیم غذایی آنلاین مناسب باید بتواند، با توجه به نیاز و هدف درخواست کننده؛ جهت چاقی، لاغری، درمان و کنترل بیماری ها، بارداری، شیردهی و... و همچنین با در نظر گرفتن شرایط جسمی و متابولیسم بدنی افراد، برنامه ای منحصر به فرد و اصولی ارائه نماید.
در یک رژیم آنلاین ایده آل، تفاوت های فیزیکی، اندامی، غذایی، طبع بدن، کالری ها و بسیاری از فاکتور های مهم و اساسی دیگر، در نظر گرفته میشود و مطابق با آن برنامه ی غذایی اختصاصی تنظیم می گردد.
برنامه ی رژیم اینترنتی، همانند برنامه ی رژیم های حضوری، در یک بازه ی زمانی مشخص بوده و رفته رفته با نظر کارشناس و یا پزشک مورد نظر تغییر می نماید.
 

حتما بخوانید: لاغری موضعی با استفاده از دستگاه های لاغری موضعی

 

مزیت های رژیم غیرحضوری

یکی از مزیت های رژیم آنلاین، نسبت به استفاده از رژیم های حضوری این است که در هر ساعت و زمانی از روز که دچار مشکل در برنامه ی غذایی و یا بروز علائم مختلف واکنش های گوارشی شدید، میتوانید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و دیگر نیازی نیست برای مراجعه به پزشک، نوبت بگیرید و زمان را از دست بدهید.
صرفه جویی در وقت و زمان، شاید مهمترین مزیت جایگزینی استفاده از رژیم غیرحضوری به جای رژیم حضوری باشد. در این سیستم، دیگر نیازی به صرف وقت در طول مسیر و داخل مطب پزشک و همچنین هزینه ی رفت و آمد و تهیه ی داروهای شیمیایی نیست.
 
رژیم اینترنتی

محبوب ترین انواع رژیم های آنلاین :

در میان تمامی برنامه های غذایی رژیم اینترنتی، برخی از آنها به دلیل تنوع وعده ها و همچنین نتایجِ حاصل شده از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این برنامه های غذایی عبارت اند از:
رژیم غذایی کاهش وزن
رژیم غذایی افزایش وزن
رژیم دوران بارداری
رژیم دوران شیردهی
درمان کبدچرب
رژیم بیماران کلیوی
رژیم غذایی تثبیت وزن
 

حتما بخوانید: انواع رژیم لاغری محبوب در دنیا

 
در رژیم آنلاین چقدر وزن کم یا اضافه می کنیم ؟
ویژگی هایی از جمله متابولیسم، شرایط جسمی و فیزیولوژیکی و همچنین میزان فعالیت افراد بر مقدار وزن آنها تاثیرگذار است؛ اما در حالت عمومی برای کاهش وزن بین 2 تا 4 کیلوگرم و برای افزایش وزن بین 2 تا 3 کیلوگرم در ماه پیش بینی می شود. این کاهش و یا افزایش وزن به شرطی اتفاق میفتد که به تمامی المان ها و نکات ذکر شده در برنامه رژیم آنلاین توجه نموده و آنها را به درستی اجرا نمایید. پزشکان و کارشناسان، در طول مسیر همراه همیشگی شما هستند و به شما در به ثمر رساندن هدفتان انگیزه خواهند داد.
 

مطالعه مطالب مرتبط:

رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن
معایب رژیم کانادایی
رژیم اتکینز برای کاهش وزن
کبدچرب علائم و درمان
چرا وزنی که کم می کنیم دوباره باز می گردد؟
رژیم لاغری با روش دکتر مرادی
لاغری موضعی با دستگاه

 

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)