021-88231136

مقاله ها

ارائه راهکارهای مناسب برای درمان چاقی ، نوین ترین رژیم های غذایی

 
نمایش در هر صفحه
27 11 00
رژیم گیاهخواری-دکتر مرادی متخصص تغذیه

رژیم گیاهخواری به نوعی رژیم غذایی گفته می‌شود که در آن انواع گوشتها حذف، و مواد مغذی مورد نیاز غالبا از فرآورده های گیاهی تامین می‌شود. در این مقاله با انواع رژیم گیاهخواری، فوائد و احتمال کمبودهای مواد غذایی در این سبک غذایی آشنا می شوید.

5 7 00
رژیم تقلید روزه داری

یکی از موضوعات حوزه سلامتی و تندرستی از کاهش وزن گرفته تا افزایش سلامت و طول عمر روزه داری است. انواع مختلفی از روشهای روزه داری وجود دارد و یکی از آنها رژیم لاغری تقلید روزه داری یا FMD است. در صورتی که مایلید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید، به خواندن ادامه دهید.

7 6 00
کاهش وزن یویویی چیست و چه عوارضی دارد؟

کاهش وزن یویویی به کاهش و افزایش پی در پی وزن اشاره دارد. در بسیاری از مواقع چاق بودن عوارض کمتری از برنامه های رژیمی غیر اصولی دارد. کاهش و افزایش ناگهانی وزن اثر منفی بر اعضای بدن دارد و با عوارض و خطراتی همراه است که در این مقاله به آنها پرداخته شده است.

25 4 00
مزایا و معایب روز تقلب در رژیم لاغری

روز تقلب یا cheat day در رژیم لاغری به روزی گفته می شود که فرد می تواند آزادانه هر ماده غذایی را که دوست دارد مصرف کند. در این روز میزان کالری مصرفی هیچ محدودیتی ندارد. در برنامه هفتگی تمامی رژیم های لاغری (فارغ از ماهیت آن) می توان شاهد روز تقلب بود زیرا وجود این روز یا وعده آزاد دارای مزایای بسیاری است.

30 3 99
مواد غذایی مفید برای تقویت حافظه

افزایش روند پیری، عدم تقویت حافظه و هوش و همچنین برخی از آسیبهای مغزی، سبب می شود که بخشهایی از عملکرد مغز دچار اختلال شود. رژیم غذایی مناسب به خاطر تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز مغز می توانند به بهبود عملکرد حافظه کمک کنند.

11 1 99
4 نکته کلیدی در کاهش وزن اصولی

امروزه بسیاری از افراد برای کاهش وزن سریع به روشهای لاغری غیر استاندارد روی می¬آورند. اما برای رسیدن به وزن ایده آل و سلامت بدن و کاهش وزن اصولی رعایت 4 اصل رژیم غذایی مناسب، ورزش، استفاده از تکنیک های روانشناسی و تغییر سبک زندگی از اصول مهم هستند.

26 11 98
رژیم دش توسط دکتر تغذیه برای کنترل فشار خون

رژیم غذایی دش یکی از بهترین رژیم‌های غذایی است که دکتر تغذیه به افراد دارای فشار خون بالا و همچنین به عنوان رژیم لاغری و داشتن تغذیه سالم توصیه می کند. این نوع رژیم به کاهش سدیم و افزایش پروتئین و مواد مغذی لازم برای بدن کمک می‌کند و بر حذف مطلق مواد خوراکی خاصی تاکید نمی کند. برای موفقیت در رژیم دش، مصرف چربی‌ها و قند را کاهش و میزان سبزیجات و غلات سبوس‌دار را در برنامه روزانه افزایش دهید.

17 6 97
لاغری موضعی با دستگاه RF -دکتر مرادی-دکتر تغذیه

لاغری موضعی با دستگاه RF زیر نظر دکتر مرادی متخصص تغذیه و رژیم درمانی، یکی از راه های لاغر کردن شکم و پهلو بدون لاغر شدن صورت است.یکی از راه های لاغری موضعی با دستگاه ار اف است که در این مقاله به طور کامل بررسی شده است.

15 5 97
تغذیه تکمیلی کودک (6 تا 12 ماهگی)

بنابر تشخیص دکتر تغذیه و با توجه به مواد مورد نیاز برای کودک در شش تا دوازده ماهگی تغذیه تکمیلی کودک را معرفی می نماییم.